![]() |
|
تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - نسخهی قابل چاپ +- دورهمی خانم ها (http://khanumha.com) +-- انجمن: معرفی مراکز بهداشتی، درمانی و پزشکان (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=44) +--- انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=62) +--- موضوع: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها (/showthread.php?tid=148) |
RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - Mari90 - ۱۴۰۱/۸/۲۳ بچه ها من همیشه به این کمبود روحیه همدلی با بیمار تو محیط پزشکی نقد دارم واقعا کمبودش حس میشه و باید کاری کرد مخصوصا مخصوصا تو زمینه بارداری و نازایی اگر خدای نکرده جنین مشکل داشته باشه هیچ کس با مادر و پدر همدلی نمیکنه هیچکس درک نمیکنه تو چه وضع روحی قرار داری مگه چقدر هزینه داره یه تیم روانشناس تو هر بیمارستان و مرکزی باشه؟ من خودم تو بارداری خیلی از این نظر اذیت شدم فقط تعداد محدودی از دکتر ها همدلی بلدن، چون آموزش ندیدن همه چیز ربات گونه پیش میره و چیزی که مهم نیست روح و احساس بیماره RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - رخشید - ۱۴۰۱/۸/۲۳ ماری دلیل اصلی و عمده این موضوع که مطرح کردی اینه که اون پزشکا هم خودشون در شرایط بد و سخت تحصیل کردن و کار ... در واقع یه سیکل معیوب هست .... تخصص زنان یکی از سختترین و طاقت فرسا ترین رزیدنتی هارو در ایران داره ... RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - nona - ۱۴۰۱/۸/۲۳ ماری متاسفانه همینطوره اما بیشتر وظیفه مشاورا تو بیمارستاناست بعضی تخصصا واقعا خودشون داغون میشن از داخل اینکه مدام همدلیم بکنن در توانشون نیست مثلا انکولوژیستا اما موافقم دکتر هم بلاخره نباید عین سنگ باشه اما من خودم دکتری که رک مشکلمو بگه ختی اگه قابل درمان نباشه ترجیح میدم RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - Mari90 - ۱۴۰۱/۸/۲۳ بله کاملا قبول دارم اولا آموزش لازمه و خود این دکترها هم باید کمک تخصصی از مشاور بگیرن ولی این مسئله زیاد جا نیافتاده و دوما یک تیم مشاور و روانشناس باید تو بیمارستان مستقر باشه و فعالیت مستمر و مفید داشته باشن که حداقل دکتر مثلا به خاطر کمبود وقت بیمار را ارجاع بده به روانشناس تا اون حرفه ای کمک کنه. من که همچین چیزی ندیدم دیگه نمیدونم تو بیمارستان های معروف چه خبره آیا روانشناس هست یا نه RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - nona - ۱۴۰۱/۸/۲۳ هست ماری جان اما تبحرشون همه جا بالا نیست و البته عموم مردمم نمیدونن میتونن استفاده کنن ازین خدمات خود بیمارستانم درست اطلاع نمیده صرفا تو بیماریهای خاص معمولا بیمار و همراه مطلعند و یا اونها خودشون پیشقدم میشن اما بازم میگم تعداد محدودی از مراکز درست عمل میکنند RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - Nedaaa28 - ۱۴۰۱/۸/۲۳ یکی از نزدیکان من هم بعد ۳ تا سقط و ۱۲ سال ناباروری پیش دکتر آقاحسینی باردار شد و خداروشکر نی نی اش موند الانم سه سالشه یه شیطون بازیگوش ما که تو خانواده هر روز واسش انرژی مثبت میفرستیم یدونه اس البته من ندیدمش ولی ازش راضیم
RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - شیطون خانم - ۱۴۰۱/۸/۲۳ ولی من یادمه ده دوازده سال پیش برای مشکلی بستری شدم بیمارستان. همون روز اول ی خانم روانشناسی اومد پیشم به درد و دل و صحبت و امید دهیو میگفت هر کاری داشتی زنگ بزن بیایم پیشت. جالبه بیمارستان هم دولتی بود. . البته هر روز ماشالله کشور بهتر میشه شاید دیگه از این کارا نمیکنن. RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - nona - ۱۴۰۱/۸/۲۳ شیطون خانم میگم که هست منطور منم دولتیان اما همه جا درست عمل نمیکنن همه جا هم حرفه ای نیستن اتفاقا دولتیا موظفن به ارائه این خدمات RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - رخشید - ۱۴۰۱/۹/۱۸ بچه ها میشه یه دکتر خوب که مطبش ولوله نباشه معرفی کنید فوق هم نباشه چون مطب فوق های نازایی واقعا شلوغه از این ادا اطواری داخل اینستاگرام هم نباشه باتشکر RE: تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها - Sufii - ۱۴۰۱/۹/۱۸ رخشید دکتر من ملیحه پورزمانی بود که خیلی دکتر خوب و با حوصله و با اخلاقی بود و شلوغ هم نبود معمولا با نیم ساعت تاخیر حداکثر من ویزیت میشدم. فقط هم بیمارستان هستند مطب ندارند، پولکی هم نبود |