دورهمی خانم ها
عکس و قیمت و محل جدیدترین چیزی که خریدم - نسخه‌ی قابل چاپ

+- دورهمی خانم ها (http://khanumha.com)
+-- انجمن: خانمانه ها (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=28)
+--- انجمن: الان چی ترنده؟ (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=48)
+--- موضوع: عکس و قیمت و محل جدیدترین چیزی که خریدم (/showthread.php?tid=672)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8


RE: عکس و قیمت و محل جدیدترین چیزی که خریدم - جوجه خوشگله - ۱۴۰۵/۳/۱۱

قاب موبایل سه تاش جمعا 245 با هزینه ارسال خرید اینترنتی بود

[تصویر:  8079-۲۰۲۵۰۶۲۹-۱۰۳۳۳۹.jpg]