![]() |
|
تیرامیسو (Tiramisu) - نسخهی قابل چاپ +- دورهمی خانم ها (http://khanumha.com) +-- انجمن: کیک و شیرینی و دسر (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=14) +--- انجمن: کیک و شیرینی و دسر (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=15) +---- انجمن: دسر (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=50) +---- موضوع: تیرامیسو (Tiramisu) (/showthread.php?tid=238) |
تیرامیسو (Tiramisu) - Almam - ۱۴۰۰/۷/۲۸ تیرامیسو یه دسر ایتالیایی هست که معمولا با بیسکوییت لیدی فینگر و پنیر ماسکارپونه و ... تهیه میشه. تو این تاپیک دستور تیرامیسوهای خوشمزه ای رو که امتحان کردید ، برامون بذارید
RE: تیرامیسو (Tiramisu) - نسیمه جااان - ۱۴۰۰/۷/۲۸ تیرامیسو بیسکوییت لیدی فینگر به تعداد نیاز خامه صبحونه ۲۰۰ گرم پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم خامه قنادی فرم گرفته ۲۰۰ گرم قهوه فوری دم کرده ۲ قاشق غ خ وانیل مقداری پودر قند ۳ غ ق خ پودر کاکائو و پودر قهوه برای میان لایه ها اول قهوه رو دم کنید بذارید کنار تا سرد بشه، پودر قند و خامه صبحونه و پنیر رو با همزن بزنید وقتی یه دست شد وانیل اضافه کنید،بعد خامه فرم گرفته رو آروم اضافه کنید و با لیسک مخلوط کنید . بیسکوییت ها رو داخل قهوه بزنید تا خیس بشه بعد کف ظرف مورد نظر بچینید ،بعد مواد خامه ای یه لایه میکشیم روی اونها،پودر کاکائو و قهوه روش بپاشید،بعد لایه بعدی بیسکوییت الی آخر، لایه آخر باید مواد خامه ای باشه که با پودر کاکائو و قهوه پوشیده شده باشه،چند ساعتی بمونه توی یخچال تا مزه ها به خورد هم برن و خوشمزه تر بشه RE: تیرامیسو (Tiramisu) - Rose - ۱۴۰۵/۱/۹ چند مدل تیرامیسو مختلف... فعلا چون نمی دونم چطور میشه عکس سایز بزرگ گذاشت توی این شرایط، فعلا همین طوری میذارم شاید توی این روزها به کار کسی بیاد. اگه کلیک کنید روش، کاملا با کیفیت باز میشه [attachment=289] |