![]() |
|
آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - نسخهی قابل چاپ +- دورهمی خانم ها (http://khanumha.com) +-- انجمن: پخت و پز (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=4) +--- انجمن: پخت و پزهای من (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=6) +--- موضوع: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ (/showthread.php?tid=717) |
RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - پناه - ۱۴۰۲/۴/۱۵ مهرآسا جانم چقدر این لبخند رو میفهمم
RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - شیطون خانم - ۱۴۰۲/۴/۱۵ بچه ها لازانیا هر موقع درست کردید میتونید قشنگ لایه ها رو بچینید و سلفون بپیچید بذارید فریزر. وفتی خواستید بخورید دو ساعت زودتر دربیارید گرم بشه ظرف و بذارید فر بپزه. خیلییی کاربردی و تازه است. RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - شیطون خانم - ۱۴۰۲/۴/۱۵ بچه ها لازانیا هر موقع درست کردید میتونید قشنگ لایه ها رو بچینید و سلفون بپیچید بذارید فریزر. وفتی خواستید بخورید دو ساعت زودتر دربیارید گرم بشه ظرف و بذارید فر بپزه. خیلییی کاربردی و تازه است. RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - Targol - ۱۴۰۲/۴/۱۵ من هفتهای یه شب غذای فریزری استفاده میکنم، بقیهاش رو هر شب درست میکنم. اما همون هفتهای یه شب نعمتههههه RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - mehrasa20001 - ۱۴۰۲/۴/۱۶ به قول یکی از بچه ها یادم نیست کی بود ? غذای فریزری بهتر از فست فود و غذای بیرونه من همیشه به جز غذای سایز سه نفره برای خونواده، برای پسرکم مایع ماکارونی و لوبیاپلو و یه سری چیزایی که میدونم راحت میخوره در اندازه کوچیک هم دارم یعنی شده خودمون نیمرو املت یا حتی ژامبون خوردیم وقت ناچاری ولی پسرم رو به غذای سالم عادت دادم و واقعا کیفیت هم مطلوبه وقتی از فریزر درمیاد فوری دم میکنم و تمام RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - خانم فسقلی - ۱۴۰۵/۳/۱۰ چه تاپیک خوبی من تازه دیدم! یعنی دیگه حالم بهم میخوره از بس تخم مرغ و ترکیباتش خوردم و غذای بیرونی از پست ها لیست تهیه میکنم با طرز تهیه فردا شب میذارم پستمو ویرایش میکنم _ مرغ مزه دار شده _ حبوبات نیم پز _ سبزیجات آش رشته و قرمه سبزی _ گوشت پخته شده و طعم دار _ گوشت چرخ کرده با ترکیب مایع ماکارونی _ گوشت مرغ پخته و ریش ریش شده _ گوشت چرخ کرده قلقلی _ گوشت چرخ کرده برای کوفته اینا بنظرم جذاب اومد! حتی برای قیمه میشه مواد پخت توی یک ساعت داخل قابلمه ریخت جا بیفته! طعم فریزر هم نمیده! _ماهی مزه دار شده هم احتمالاً جالب بشه!!! |