دورهمی خانم ها
آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- دورهمی خانم ها (http://khanumha.com)
+-- انجمن: پخت و پز (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=4)
+--- انجمن: پخت و پزهای من (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=6)
+--- موضوع: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ (/showthread.php?tid=717)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - پناه - ۱۴۰۲/۴/۱۵

مهرآسا جانم چقدر این لبخند رو میفهمم Big Grin


RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - شیطون خانم - ۱۴۰۲/۴/۱۵

بچه ها لازانیا هر موقع درست کردید میتونید قشنگ لایه ها رو بچینید و سلفون بپیچید بذارید فریزر. وفتی خواستید بخورید دو ساعت زودتر دربیارید گرم بشه ظرف و بذارید فر بپزه. خیلییی کاربردی و تازه است.


RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - شیطون خانم - ۱۴۰۲/۴/۱۵

بچه ها لازانیا هر موقع درست کردید میتونید قشنگ لایه ها رو بچینید و سلفون بپیچید بذارید فریزر. وفتی خواستید بخورید دو ساعت زودتر دربیارید گرم بشه ظرف و بذارید فر بپزه. خیلییی کاربردی و تازه است.


RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - Targol - ۱۴۰۲/۴/۱۵

من هفته‌ای یه شب غذای فریزری استفاده میکنم، بقیه‌اش رو هر شب درست میکنم. اما همون هفته‌ای یه شب نعمتههههه


RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - mehrasa20001 - ۱۴۰۲/۴/۱۶

به قول یکی از بچه ها
یادم نیست کی بود ? غذای فریزری بهتر از فست فود و غذای بیرونه
من همیشه به جز غذای سایز سه نفره برای خونواده، برای پسرکم مایع ماکارونی و لوبیاپلو و یه سری چیزایی که میدونم راحت میخوره در اندازه کوچیک هم دارم
یعنی شده خودمون نیمرو املت یا حتی ژامبون خوردیم وقت ناچاری ولی پسرم رو به غذای سالم عادت دادم و واقعا کیفیت هم مطلوبه وقتی از فریزر درمیاد
فوری دم میکنم و تمام


RE: آشپزی خانمها و مامانهای شاغل❤️ - خانم فسقلی - ۱۴۰۵/۳/۱۰

چه تاپیک خوبی من تازه دیدم! یعنی دیگه حالم بهم میخوره از بس تخم مرغ و ترکیباتش خوردم و غذای بیرونی
از پست ها لیست تهیه میکنم با طرز تهیه فردا شب میذارم پستمو ویرایش میکنم

_ مرغ مزه دار شده
_ حبوبات نیم پز
_ سبزیجات آش رشته و قرمه سبزی
_ گوشت پخته شده ‌و طعم دار
_ گوشت چرخ کرده با ترکیب مایع ماکارونی
_ گوشت مرغ پخته و ریش ریش شده
_ گوشت چرخ کرده قلقلی
_ گوشت چرخ کرده برای کوفته

اینا بنظرم جذاب اومد!
حتی برای قیمه میشه مواد پخت توی یک ساعت داخل قابلمه ریخت جا بیفته! طعم فریزر هم نمیده!

_ماهی مزه دار شده هم احتمالاً جالب بشه!!!