دورهمی خانم ها
مدیریت هزینه ها - نسخه‌ی قابل چاپ

+- دورهمی خانم ها (http://khanumha.com)
+-- انجمن: خانه و خانه داری (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=52)
+--- انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل (http://khanumha.com/forumdisplay.php?fid=54)
+--- موضوع: مدیریت هزینه ها (/showthread.php?tid=51)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


RE: مدیریت هزینه ها 1400 - صنوبر۷۱ - ۱۴۰۲/۱/۶

ما دیگه دراوردیم یه چیزی خریدیم باهاش الان چیزی نداریم تو بورس

اگه چیزی از این شوهر دوستم دستگیرم شد ولی بهت میگم
فعلا که میگفت تا اردیبهشت خوبه
حالا تو به این گوش نکنا باز ببین بقیه که واردن چی میگن


RE: مدیریت هزینه ها - Nedaaa28 - ۱۴۰۲/۱/۶

سلام مهرناز جان
آروم باش Big Grin


RE: مدیریت هزینه ها - ستی‌لیته - ۱۴۰۲/۱/۶

با ۶۰۰ تومن فقط ماشین میشه خرید خب. یا سکه. یا با یکی شریکی آپارتمان تو رباط کریمی جایی.


RE: مدیریت هزینه ها - نسیمه جااان - ۱۴۰۲/۱/۶

مهرناز اگه میتونی باهاش وام بگیر
یه زمین بخر
اگرم نه ،طلا بخر
برای حفظ ارزش پولت


RE: مدیریت هزینه ها - Nedaaa28 - ۱۴۰۲/۱/۶

مرسی بنسای جان پس نگه میدارم


RE: مدیریت هزینه ها - خانم فسقلی - ۱۴۰۵/۳/۱۲

یکی بیاد به من مدیریت هزینه بده

درامد بالا
پس انداز صفر
تنها هنرم این بود ملک هامون نفروختم
یک کارخونه دارم احداث میکنم شهر خودمون طرح سردخانه و بسته بندی خرما
در صورتی درامد نجومی دارم
یک دپارتمان املاک هم دارم که میخوام تبدیلش کنم به هلدینگ
منتها انقدر بی برنامه پولا خرج میشه اعصابم بهم میریزه هربار بهش فکر میکنم

یک مشکل دیگه ام دارم
از اشپزی متنفرم
بیشتر از بیرون میخرم
خیلی هزینه میشه