ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۷/۹، ۰۹:۴۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۹، ۰۹:۵۲ صبح، توسط شیدا.)
دوستان ، متخصص پوست و مو برای من ماینوکسیدیل دو درصد تجویز کردن همراه با آمپول بیوتیکسین و ب پانوکس که ۶ هفته تزریق کنم.
تجربه استفاده از این داروها رو قبلا داشتید؟
و محلول ماینوکسیدیل رو گفتن هر روز روزی دوبار و هر بار ۱۰پاف استفاده کنم و مصرف رو تا ۵۰سالگی ادامه بدم!!!!
به نظر شما این استفاده طولانی مدت ضرر نداره؟
عوارض این دارو چیه؟
تاثیری در فشار خون، هورمون های جنسی و ... نداره؟
ارسالها: 1,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,809 in 680 posts
تشکر Given: 4,786
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
شیدا جان من عوارضش نمیدونم ولی محلول ماینوکسیدیل هر وقت شما قطع کنی ریزش مو برمیگرده حتی بیشتر از قبل احتمالا بخاطر این گفته تا پنجاه سالگی ادامه بده
ولی اون آمپول ها خیلی خوبن حتما بزن اگه پیدا کردی خارجیشو بزن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii، youtab، شیدا
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
شیدا جون ماینوکسیدیل تا وقتی خوبه که قطع نکنی،قطع کنی دوباره همون ریزش مو رو داری، برای بارداری فکر کنم از شش ماه قبل باید قطع کنن چه خانم چه آقا، و اینکه بالش رو هم خیلی کثیف میکنه، من دوست نداشتم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
شیدا درباره آمپول بیوتین بپانن تجربه من اینه که ایرانیش موثر نیست البته خیلی ها نتیجه گرفتن
بیشتر مکمل های مو مثل ریجن دایت من قبول دارم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۷/۹، ۱۲:۳۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۹، ۱۲:۳۴ عصر، توسط شیدا.)
ممنونم عزیزانم
راستش چون تقریبا یک دوم موهام رو از دست دادم و تاثیر خیلی بدی روی زیباییم گذاشته حاضرم عوارض موضعی و مسائلی مثل کثیف شدن بالش و ...تحمل کنم حتی تا اخر عمرم! تا موهام پرپشت بشن.
اما اگر عارضه داخلی داشته باشه واقعا سلامتیم با ارزش تره.
فقط برام عجیبه محلولی که برای استفاده موضعی هست چطوری میتونه عارضه داخلی ایجاد کنه و منع مصرف دوره بارداری و شیردهی داره و حتی به قول صوفی جون ۶ماه قبل بارداری هم نباید مصرف بشه!
رخشید جون اتفاقا پزشکم ریجن دایت هم تجویز کردن که سه ماه مصرف کنم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلام بچه ها
برای ریزش مو
قرص فیتو بهتره یا هیرتامین؟