مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 499
» آخرین عضو: Negin
» موضوعات انجمن: 437
» ارسال‌های انجمن: 138,392

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 276 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 273 مهمان
Applebot، Bing، Google

آخرین موضوع‌ها
امروز غذا چی داری (۱) ++ب...
انجمن: امروز غذا چی دارم
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
امروز، ۰۲:۳۷ عصر
» پاسخ: 5,662
» بازدید: 2,314,357
محصولات مراقبتی پوست و بد...
انجمن: سلامتی، زیبایی و تناسب اندام (پوست و مو - ورزش - تغذیه - سلامت روح)
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۲۰، ۰۸:۵۳ عصر
» پاسخ: 299
» بازدید: 126,268
تبادل نظر درباره ی خرید ط...
انجمن: الان چی ترنده؟
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۴، ۰۸:۳۴ صبح
» پاسخ: 206
» بازدید: 102,530
چکاپ های پزشکی خانواده
انجمن: تبادل نظر درباره ی پزشکان مختلف
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۰:۴۹ صبح
» پاسخ: 44
» بازدید: 23,728
خريد خانه
انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۰:۳۴ صبح
» پاسخ: 587
» بازدید: 249,990
کاش قبل از مادر شدن می دا...
انجمن: والدگری
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۳، ۱۲:۴۴ صبح
» پاسخ: 147
» بازدید: 100,429
مدیریت هزینه ها
انجمن: کارهای مرتبط با مدیریت منزل
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۴۶ صبح
» پاسخ: 195
» بازدید: 103,521
غذای کودک
انجمن: والدگری
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۲۶ صبح
» پاسخ: 2,063
» بازدید: 902,832
ایده های پذیرایی
انجمن: مهمان نوازی من
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۳۳ عصر
» پاسخ: 26
» بازدید: 8,115
عکس کیک و شیرینی هایی که ...
انجمن: کیک
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۳۲ عصر
» پاسخ: 137
» بازدید: 103,712
عکس و قیمت و محل جدیدترین...
انجمن: الان چی ترنده؟
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۲۷ عصر
» پاسخ: 70
» بازدید: 50,288
امروز غذا چی داری؟ (با عک...
انجمن: امروز غذا چی دارم
آخرین ارسال توسط: جوجه خوشگله
۱۴۰۵/۳/۱۱، ۱۲:۲۲ عصر
» پاسخ: 288
» بازدید: 240,073
انواع مزه دار کردن گوشت م...
انجمن: تهیه و نگهداری مواد اولیه
آخرین ارسال توسط: Rose
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۲:۴۵ عصر
» پاسخ: 45
» بازدید: 20,487
پرسش و پاسخ آشپزی
انجمن: پخت و پزهای من
آخرین ارسال توسط: خانم فسقلی
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۳:۳۸ صبح
» پاسخ: 1,241
» بازدید: 604,502

 
  معرفی سریال های وسترن
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۵/۳/۱۰، ۱۲:۵۷ صبح - انجمن: سریال - پاسخ (4)

این تاپیک رو با 1883 شروع می کنم که اولین بخش از اسپین آف های سریال بزرگ یلواستونه... داستان رسیدن داتون ها به آمریکای وحشی، مواجهه با سرخپوست ها، داستان دختری که با بقیه ی دخترای زمانه ی خودش فرق داره... و داستان عاشقانه ی اون توی این سریال هست که خیلی جذابش کرده... الکی هم کشش نداده... شسته و رفته جمع شده... و ما رو با داتون ها و مونتانا و طبیعت وحشیش آشنا می کنه...

اسم سریال: 1883

[تصویر:  g284433_711V9awsgAL.jpg]

چاپ این مطلب

  انواع دستور با چیا سید (Chia Seeds)
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۲/۵/۴، ۰۲:۰۰ عصر - انجمن: کمپوت و مربا - پاسخ (3)

یکی از انواع مرباهایی که یه مدت توی اینستا ترند شده بود، همین مرباهای چیاسید بود که خیلی خیلی مفید و سالم و خوشمزه هستن...
می تونیم با انواع میوه ها درستشون کنیم و توی اوتمیل، گرانولا، صبحانه ها (با کره یا مغزها)، پودینگ ها، دسرهایی مثل تاپیوکا وووو... بخوریمشون... من که خیلی دوستشون دارم... 

[تصویر:  homemade-chia-jams-2_cku0.jpg]

ویژگی های مهم این مراباها:
بدون شکر
فیبر و پروتئین خوب نسبت به خیلی از مواد غذایی دیگه
گیاهی
خام
فوق فوق سیرکننده (با دوتا نون تست و یه ق مربا و نصف ق کره ی مغزیجات آدم سیر میشه!)
فوق العاده سریع و راحت و تازه

برای این مرباها ما احتیاج داریم به میوه ی مدنظر (که توت فرنگی عالیه به نظرم، می خوام گیلاس هم تست کنم اما خب طعم های دیگه هم میشه درست کرد ولی من تست نکردم... مثل خانواده ی بری ها، هلو، 
عسل
چیا سید

من برای 200 تا 250 گرم توت فرنگی، حدود 1 ق غ چیا سید (اگه بخوام غلیظ تر یا مفیدتر باشه 2 ق غ میزنم)، و 1 ق غ عسل میزنم... شیرینیش و همه چیزش دست خودمونه

توت فرنگی رو با گوشت کوب پوره می کنم (نه با دستگاه که همه چیزش له بشه)
چیا سید و عسل رو اضافه می کنم
چند بار هم میزنم (در فواصل 5-10 دقیقه ای) و میذارم یخچال

میشه الان که فصل توت فرنگی هست، پوره و توی ظرفای کوچیک یا زیپ کیپ فریز کنیم و شب قبل در بیاریم و مخلوط کنیم و صبح از یه صبحونه ی سالم و خوشمزه لذت ببریم  Heart

ورژن پختنیش هم هست که من تا حالا تست نکردم...

این مربای چیا سیدیه که خودم درست می کنم... کناری هم کره ی بادوم زمینیه:
[تصویر:  photo_2023-07-26_12-04-38_xfm6.jpg]

چاپ این مطلب

  نقد و بررسی لوازم آرایشی
ارسال کننده: شیدا - ۱۴۰۲/۴/۲۶، ۰۵:۴۷ عصر - انجمن: سلامتی، زیبایی و تناسب اندام (پوست و مو - ورزش - تغذیه - سلامت روح) - پاسخ (7)

Heart Heart

چاپ این مطلب

  روتین پوست، مو، آرایشی من
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۲/۴/۱۹، ۰۱:۴۶ عصر - انجمن: سلامتی، زیبایی و تناسب اندام (پوست و مو - ورزش - تغذیه - سلامت روح) - بدون پاسخ

توی این تاپیک عکس روتین های مختلف مراقبتی و زیباییتون رو میتونید بذارید

فقط پست گذاشتن توی این تاپیک چند تا قانون مهم داره....

"حتما حتما باید عکس داشته باشید"
هدف اون روتین رو اعلام کنید
سعی کنید که روتین مدنظر رو به صورت مرتب و منظم بچینید و عکس بگیرید که با یک نگاه اسم محصول و ترتیبشون مشخص باشه
سعی کنید اطلاعات کاملی از محصولات موجود توی عکس و مورد استفاده تون بدید... اگه تجربه ی ناموفقی هم دارید حتما بگید Heart

اسپم هم که مثل همه ی تاپیک ها ممنوعه، اگر هم نقد و نظراتی در مورد محصول معرفی شده داشتید، می تونید توی تاپیک محصولات مراقبتی در موردشون صحبت کنید. 
http://www.khanumha.com/showthread.php?tid=179&page=32

چاپ این مطلب

  گلستان و بوستان سعدی با پائولا
ارسال کننده: ستی‌لیته - ۱۴۰۲/۴/۱۲، ۰۶:۵۳ عصر - انجمن: پیشرفت شغلی و درسی بانوان - پاسخ (18)

پائولا جان، این شما و این منبر. بفرما!  Big Grin

چاپ این مطلب

  اصلاح اشتباهات نوشتاری کاربران و ارتقاء سطح سواد جامعه
ارسال کننده: ستی‌لیته - ۱۴۰۲/۴/۴، ۱۲:۴۲ عصر - انجمن: پیشرفت شغلی و درسی بانوان - پاسخ (51)

با مهم‌ترین غلطی که یکی از کاربران به کرّات مرتکبش می‌شه شروع می‌کنیم: 

«بقل» اشتباه است. کلمه‌ی درست «بغل» است.


معنی بغل کردن: در آغوش گرفتن

مثال: من پسرم را بغل می‌کنم. 


معنی دوم بغل: پهلو، کنار 

مثال: در یخچال را باز کردم و ظرف لازانیا را بغل سالاد اندونزی گذاشتم.


درس دوم:

ه کسره

http://khabgard.com/1327/هکسره/

برگرفته از متن آقای خوابگرد:
برایم پیام فرستاد که «چه آفتابه درخشانی!» پرسیدم «مگه آفتابه گرفتید؟ از این آفتابه مسی‌های دکوری؟» جواب داد «خاک تو سره بی‌ذوقت کنن، آفتابه چیه!» برایش یک عدد زبانِ دراز با چشمک ‌فرستادم و نوشتم «مجید دلبندم، خودت به جای آفتاب درخشان نوشتی آفتابه درخشان. در ضمن سرِ من هم تهش ه نداره.» جواب داد «دسته بابات درد نکنه با این پسر بزرگ کردنش. اصلاً برو گم شو!»


غلطهای هکسره رو هر وقت مرتکب بشین اینجا می‌نویسم. الان حضور ذهن ندارم. بقیه هم می‌تونن همکاری کنن که به کمک هم سطح سوادمون رو بالا ببریم.

چاپ این مطلب

  سالادهای بر پایه‌ی سیب‌زمینی
ارسال کننده: ستی‌لیته - ۱۴۰۲/۳/۲۳، ۱۰:۴۹ صبح - انجمن: انواع سالاد - پاسخ (3)

سالاد سیب‌زمینی آلمانی (kartoffel salad) شامل سیب‌زمینی نگینی آب‌پز، شوید و پیازچه، سوسیس، خیارشور و کمی ذرت و نخودفرنگی به دلخواه:

[تصویر:  0362f399-b26b-489d-b2ac-45966d707245_c2n.jpeg]

چاپ این مطلب

  عکس خریدهای سوپرمارکتی
ارسال کننده: شیدا - ۱۴۰۲/۳/۴، ۰۷:۰۹ عصر - انجمن: لوازم و دکوراسیون منزل - پاسخ (15)

❤️

چاپ این مطلب

  مشورت و تبادل نظر در مورد کنترل شرایط بغرنج زندگی
ارسال کننده: Rose - ۱۴۰۲/۲/۲۴، ۰۶:۵۸ عصر - انجمن: زنانگی - پاسخ (6)

بچه ها اینجا از تجربیات خودتون یا خانواده هاتون، در برابر اتفاقاتی که میفته بگید که چه راهی رو رفتید که خوب بوده یا بد بوده... دلیلش رو فکر می کنید که چی بوده... به نظرتون چطور میشد بهتر برخورد کرد؟ بعنوان یک زن چطور می تونیم زندگی اطرافیانمون رو هوشمندانه بهتر کنیم؟

چاپ این مطلب

  کاشت و اکستنشن مو، مژه، ابرو و...
ارسال کننده: شیدا - ۱۴۰۲/۲/۵، ۱۲:۱۳ عصر - انجمن: سلامتی، زیبایی و تناسب اندام (پوست و مو - ورزش - تغذیه - سلامت روح) - پاسخ (22)

نظراتتون و تجربیاتتون درمورد کاشت و اکستنشن رو برامون بنویسینSmile
و لطفا اینم بگین از کدوم مراکز راضی بودین؟  Angel

چاپ این مطلب