ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلام خانوما
کابینتام سفید طوسی
کاشی بین کابینتام متاسفانه قهوه ای سفیده
صفحه رو کابینتامو سفید شنی بزارم یا مشکی بنظرتون؟
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
۱۴۰۲/۳/۲۴، ۱۱:۱۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۴، ۱۱:۱۶ عصر، توسط خانم فسقلی.)
عاطفه جون من کابینتام سفیدن صفحه روی کابینت مشکی زدم چون تجربه خونه های قبلی اینجوری بود موقع اشپزی زرچوبه یا رب و اینجور چیزا روش بریزه هی باید می سابیدیم تا رنگش نمونه ولی مشکی فقط دستمال میکشی تمیز میشه من مات انتخاب کردم که گرد و غبار اینام خیلی معلوم نشه خش هم نیفته در اثر کار ( چاقویی چیزی)
البته شما چون کابینت هات سفید و طوسی هستن صفحه رویی رو یا رنگ چوبی بزن یا سفید چون اگر سه رنگ بخوای بزنی معمولا صفحه رویی رو چوبی میزنن یک رنگ متفاوت انتخاب نمیکنن به دیوار بین کابینت هات هم میاد
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• atefehjjjjjjj
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سفید دوس دارم ولی با چیزایی ک ماهرخ میگه یکم دودل شدم
پس همون سفید میزنم مرسی
دخترم ۱۸ماهه شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,032 in 168 posts
تشکر Given: 187
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,074
عزیزم سفید های گلس لکه نشون نمیده چندان. رنگهای تیره ترش بیشتر نشون میدن. لکه ی انگشت و دست منظورمه. لک رنگی حتما دیده میشه
من ترکیب سفید و چوبی رو خیلی میپسندم. نمونه های خوبی توی پینترست میتونی ببینی و ایده بگیری.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• مهرناز
ارسالها: 49
موضوعها: 0
تشکر Received:
93 in 36 posts
تشکر Given: 171
تاریخ عضویت: بهم ۱۴۰۱
اعتبار:
113
میتونی سفید یخچالی نزنی
کابینت های من سفید شیریه که یه مقدار به کرم هم میزنه با دیوار کوب چوب
رد انگشت که میمونه ولی اصلا نمایان نیست ولی کلا تا زمانی روکش روی چوب خراب نشده جداش نکنیم بهتره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• مهرناز
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,080 in 377 posts
تشکر Given: 3,963
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,482
منم خیلی دلم طوسی سفید میخواست و چون هرجا میرفتم بود، در لحظه آخر تصمیم گرفتم سفید چوب بزنم، خیلی دوسش دارم و تاحالا دلمو نزده
و هرموقع چند سال بعد خواستم میتونم فقط دربها رو عوض کنم.
واسه منم جای لک و انگشت و .... تاحالا نمونده و همیشه بعد ظرف شستن، روی پیشخون رو که سفید هست رو با دستمال ناژه مخصوص سطوح پاک میکنم و رد دستمال هم نمیمونه.
فقط دستگیرهها رو متری گذاشتم که خیلی پشیمونم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی، مهرناز
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
در راستای زیباسازی منزل
۱۵ عدد گلدان گرفتم
یعنی انگار وسط بهشتیم
چمن مصنوعی برای بالکن گرفتم
یک گلدون برای جلوی درب ورودی گرفتم
یعنی قشنگ وقتی از بیرون میام خونه اعصابم ریلکس میشه