ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
دنیا جون اون الیمو رو دارم منم ،ولی خیلی بیش از حد گل منگلیه، من ساده یا طرح کم با رنگهای ملایم بیشتر میپسندم.
از مانتوهای فری سایز که دو متر جلو تر یا عقب تر از خودم باشن هم خوشم نمیاد
قد خیلی کوتاه یا بلند هم نمیپوشم
خخخخ
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
بچه ها الیمورو بچه های کارگاه روزی چند تا عکسش رو میفرستن تو گروه واتساپ میخندن بهش
لباساش اکثرا فری سایز هستن و تو تن مدل خودش که لاغره هم زار میزنه.
ولی چون پارچه هاش خوشگله و خوب هم عکاسی میکنه تو یه نگاه ادم متوجه عمق فاجعه نمیشه.
من امسال هم مثل پارسال کارای سهیلا زهدی رو پیشنهاد میکنم. تمیز و شیکه. من میپسندم کاراشو. البته خیلی تنوع نداره.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۱/۱۲/۱، ۰۱:۴۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱، ۰۱:۴۳ عصر، توسط رخشید.)
شیدا یه عکس از تیپ خودت یا چیزی که دوست داری بذار تا بهتر بشه راهنمایی کرد
کژال اتفاقا منم میخواستم سهیلا زهدی رو بگم ولی فکر کنم قیمتاش بالا برده
مدابلا هم شیکه من دوست دارم و خرید کردم ازش
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، شیدا
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۱۲/۱، ۰۱:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱، ۰۱:۴۸ عصر، توسط Donya.)
کژال جان الیمو سایز و میگیره حتی به من که دو سایزم میگه کامل اندازه های دور سینه کمر باسن و اینها رو بده بعد میدوزه البته من تا حالا کار تکمیل شده ازش نگرفتم در حد مذاکره برا سفارش بوده.
کارهای sepidehansaricollectioni هم می پسندم.
کارهای سهیلا زهدی واقعا برش و دوختش تمیزه ولی خیلی قر و اطواری نیست رسمی تره کژال جون.
اما اگر جای قردار و تمیز سراغ داری بمن پیشنهاد بده من همش دستم بند شاهانه لنگ دوختن یه ملافه تشک موندم.
دخترها من یه عالمه نوشته بودم برا شیدا پریده باز می نویسم دوتاشو
Alachighgallry
Hauseofsalim
Punzhehgallery
اینهام مزون های خوبی هستند. ولی فقط از روشون کپی می کنم. تا حالا نخریدم. در ضمن بازهم بگم من شلوغ و گل منگلی و دامن دار و چین بالاچین می پسندم....
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید، شیدا
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۱۲/۱، ۰۲:۰۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۲/۱، ۰۲:۱۰ عصر، توسط (کژال).)
دنیا من هم کار سفارشی دوخته شده از الیمو ندیدم. ولی خوب کاری که عکاسی میکنه ویترین برش و دوختش هست دیگه.
من یکی دو روز پیش یه پیراهن ژاکارد دیدم ازش. برش عصایی بود. بعد برش قشنگ تو پهلوی مدلش بود. یعنی لباس سایز 50 تن مدل سایر 36 کرده بود.
سپیده انصاری برای سایزای پایین خوبه برشاش دنیا. چون لباساش فون نیست. برشای صاف داره تو پهلو. برای خانم های ایرانی که اکثرا ران و باسن دارن پایینش باز میمونه. حالا اینکه اونم سفارشی به سایز میدوزه یا نه نمیدونم راستش.
دنیا جان اگر ژاکارد و گل گلی پسندی هشتگ مانتو ژاکارد رو سرچ کنی به گزینه های خوبی میرسی.
من تو اکسپلور یه مانتو ژاکارد دیدم اسم مزونش سمیرا بیرجندی بود. من کارای دیگش و دوختاشو نمیدونم چجوریه. اتفاقی یه کار ازش دیدم و خوشم اومد. به نظر تمیز میومد
رخشید من پارسال از سهیلا زهدی یه کاری قیمت گرفتم. 2.5 مانتو 800 شلوار و 400 شال رو گفت
حالا امسال نمیدونم چه تغییری کرده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، رخشید، شیدا
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
شیدا یه چیزی میخوای ک خودتم نمیدونی چیه

منکه اصن نفهمیدم اخرش رنگ ملیح باشه یا جیغ؟؟
اگه خیاط خوب پیدا کنی ،اون چیزی ک میخوای رو در میاره برات
ولی مشکل اینه خیاط های خوب دیگه الان سفارش نمیگیرن معمولا
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا