ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ندا راستی اهل شکلات تلخی شهروند یه شکلات تلخ داره بسته بندیه اسمش سایرو هست
75 درصدش عاااالیه
ایرانیه ها اما خیلی خوشمزس

پسر دو ساله من
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
پنیر، چیپس، بیسکویتای نمکی، شکلات، آجیل، مارشملو، سوجوک یا زامبون، میوه هایی مثل تون فرنگی، انگور، بلوبری، مویز، میوه خشک، چوب شور، سوسیس سیخی، انواع راتا و … هرچی دم دست بود
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
نه نرگس جان مهمان هامون تبریزی بودن اصالتا مگر نه ساکن تهرانن
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته، نرگس
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
دخترها من میخوام عید فطر خاله کوچکمو با بچه هاش بگم بیان. خییلی با شاهان رابطشون خوبه. من میخوام از بیرون غذا بگیرم بصورت تک نفره هیاتی که ظرف کثیف نشه، بیشتر کنار هم راحت باشیم. لذت ببریم. مطمئن ام خالمینا اوکی هستند. خاله ام تقریبا هم سن خودمه و خودش هم ریلکسه.
فقط دوتا مساله اینکه پسرش گیاهخوار و گوشت نمیخوره اگر جوجه بگیریم فقط برنج و گوجه شو میخوره. بجز کشک بادمجون و کوکوسبزی که دوست نداره چی درست کنم براش؟ پاستا سبزیجات یا سمبوسه سبزیجات یا الویه بدون ژامبون؟
مساله دوم هم یه زن و شوهر فامیل خیلی دورمون هستند که چندبار بهم اظهار محبت کردند و گفتند تو روخدا بگو یه روز ما پسرمون و بیاریم شاهانو ببینه. ما تا حالا خونه اینها یا حتی مادر پدرشونم نرفتیم ولی این خانم منو یه بار تو ختم دیده و اد کرده بعد با شوهرش دوتایی خیییلی مدام پیغام تبریک و تسلیت و احوالپرسی و.... اینها میدن.
حالا میخوام بگم همون روز با خالم اونهام بیان. جلو این دوتا خیلی خیطه غذا هیاتی بخوریم؟
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۲/۱/۲۷، ۰۷:۳۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۱/۲۷، ۰۷:۳۷ عصر، توسط nona.)
دنیا از بیرونم میگیری بگو تو دیس برات بفرستن یا اینکه خودت تو دیس سرو کن
بنظرم جالب نمیاد با ظرف غذای رستورانی بذاری جلوی مهمون
برای گیاهخواریم خیلی دستت برای بچه بازه
پاستای سبزیجات ، سمبوسه یا پیراشکی سلزیجات، سیب زمینی تنوری توی فر با سس خامه و قارچ، خوراک سلزیجات به سویا سس، راتای سبزیجات، سوفله و … حالم نداشتی از رستورانهای گیاهی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، ستیلیته
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
دنیا چون به غیر از خاله ات مهمون داری که اولین باره دارن میان خونت اون مدل هیئتی جالب نیست
دیگه یه بار ماشین ظرفشویی را باید روشن کنی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
از همین پکیجتی غذای یک نفره که از بیرون میگیری