ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
مهربونا
شوهرم تا حدودی راضی شده برام مایکروفر بخره
چی بخرم بنظرتون؟
اخوان خوبه؟
ی چیزی میخوام ک بشه توش کیک پخت نون پخت
دوستم مایکروفر داشت میگفت کیک میپزم اصلا رنگش تغییر نمیکنه
میشه راهنماییم کنین ؟
اخوان رو نسیمه جون گفت داره
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۲:۴۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۲:۴۵ صبح، توسط نسیمه جااان.)
سلام عاطفه جان
گلی من فر برقی دارم،ماکروفر ندارم ...
بنظرم تو هم فر بگیری کاربردی تر باشه
اره من اخوان دارم ،راضی م ازش
مدل f30هست
الان کلی مدل جدید تر هم داره
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۰:۳۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۰:۳۸ صبح، توسط Donya.)
عاطفه جون پسرخاله من کار حرفه ای کیک و شیرینی انجام میده و البته غذا فر برقی ایرانی توکار آلتون داره. فوق العاده راضیه.
گاز جهاز خودمم مبله با فر آلتون بود منم راضی بودم.
من خودم ست توکار آریستون دارم، پسرخالم باهاش کار کرد گفت آلتون با آریستون برابری می کنه.
با خیال راحت آلتونو بگیر.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، خانم فسقلی
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۱:۳۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۵، ۱۱:۳۹ صبح، توسط atefehjjjjjjj.)
مرسی بچه ها
پس برم قیمتارو چک کنم بین این ۳ تا
برام قیمت هم مهمه
جفتتون فر توکار دارین یا رومیزی؟
من توکار بخرم ینی؟
خیلی زشته ک من فرق مایکروفر و فربرقی رو نمیدونم !!!!
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,032 in 168 posts
تشکر Given: 187
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,074
عزیزم فر رومیزی نداریم
فر یا توکاره یا مبله
مبله همون گاز فرداره.
رومیزی اگر میخوای باید ماکروفر بخری.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• atefehjjjjjjj
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
هیچی در موردشون نمیدونم
در این حد تباه
تو کار بخرم میتونم باز جابجا کنم ؟
قیمت مبله و توکار فرق داره؟
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
عاطفه جون توکار، یعنی که کابینت ساز جاشو لحاظ میکنه. نمیتونی بری تو آشپزخونه با کابینت حاضر آماده بذاریش . باید کابینت ساز براش جا در نظر بگیره و جابندازه چون اصلا بدنه نداره، دیواره نداره. اتاقک داخلیه و یه چارچوب.
البته کار شاق و پرهزینه ای نیست، کابینت ساز براتون راحت ردیفش میکنه.
در مورد فرق ماکروویو و فر توکار، من ماکرویو کانوکشن دار خریدم، حالا بماند که اصلا بلد نیستم باهاش کار کنم ولی کسانی که اینو دارند دیگه فر برقی نمیخرن همون کار فر برقی را انجام میده فقط سایزش کوچکتره.
منم از سر نابلدی فقط برای ست بودن و قشنگی خریدم.
اگر محدودیت فضا و هزینه برات مهمه، بنظر من ماکرو رو بی خیال شو، یه فر برقی بخر، حالا با تحقیقات ببین الان تو بازار مثلا اخوان بهتره یا آلتون. قیمت هاشونم معمولا رقابتیه تو یه محدوده است.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره بچه ها
فکر کنم همون سولاردوم مثلا جزو فرای رومیزی میشه
خیلیم عااالیه
البته الجیش که الان کم و خیلییی گرون شده

پسر دو ساله من
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,032 in 168 posts
تشکر Given: 187
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,074
من تا به حال فر رومیزی ندیدم
توکار دیدم و مبله
رومیزی ماکروفر، ماکروویو، سولاردوم و آون توستر دیدم
شاید اسم یکی از همینا فر رومیزیه. نمیدونم