ارسالها: 1,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,809 in 680 posts
تشکر Given: 4,786
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
بچه ها اگه نشا گیاه مورد نظر پیدا کنید وبکارید زودتر رشد میکنن
ما پارسال نشا فلفل کاشتیم تو گلدون کلی فلفل داد
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
آره نشا هم ایده ی خیلی خوبیه
نشا توت فرنگی، فلفل های تزئینی، بوته های نعنا و.... توی بازارهای گل هست و می تونید بگیرید
من پارسال نعنا گرفتم کامل خشک شد متاسفانه ولی عااالیه
توت فرنگی هم همچنین
امسال اگه بشه همین فلفل رو بگیرم ببینم میگیره؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
بچه ها من دیشب تخم شربتی رو ریختم تو اب الان بیست و چهار ساعت گذشته
حالا باید بریزمش تو دستمال و بذارم تو ظرف در دار و جای گرم بذارمش
کسی میدونه دستمالش ضخیم باشه یا نازک؟ بعد گفته جای تاریک و گرم بذارید کجا بذارم؟ ؟؟ کنار شوفاژ میتونم اما تاریک نيست
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
۱۴۰۰/۱۲/۲۱، ۱۰:۵۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۱، ۱۰:۵۰ عصر، توسط لیدان.)
الهام جان مرسی عزیزم
توی سایتها گفتن اول سه روز میذاریشون جای گرم و تاریک داخل پارچه بعد از سه روز میریزیم داخل ظرف مورد نظرمون بعد باید نور مستقیم آفتاب بخورن
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
الهامی پوکه اون گردالی قهوه ایاس که ته گلدونا میریزن یه لایه بعد گل و خاک میریزن روش, برای اینه که هوا اون ته گلدون جریان داشته باشه
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۰/۱۲/۲۴، ۰۲:۱۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۴، ۰۲:۱۴ صبح، توسط صنوبر۷۱.)
سلام بچهها
کسی میدونه وقتی سبزیروکاشتیم (ریحون) و روش رو نایلون کشیدیم باید جایی که نور داره بذاریم یا تاریک؟
و اینکه جای گرم باید بذاریم؟ مثلا کنار شوفاژ؟