ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
۱۴۰۰/۵/۱۹، ۰۵:۱۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۵/۱۹، ۰۵:۲۰ عصر، توسط Nedaa28.)
بچه ها دکتر تاریخ زایمان منو ۳۸ هفته و ۵ روز زد
با توجه به ان تی
البته میخواست تو هفته ۴۰ بندازه ولی من خودم خواستم زودتر بشه الان اومدم خونه ترسیدم میگم نکنه اشتباه کردم
خودش گفت اوکیه همون تاریخی که میخوام ولی
راستی وزنشم تو هفته ۳۴ ، ۲۵۰۰ بود نمیدونم خوبه یا نه دکترم که همه چیو میگه خوبه
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
خوبه وزنش ندا جان
منم زایمان اولم 38 هفته و 4 روز بود پسرم 3400 ورنش بودذ
ماه اخر خوب وزن میگیرن با تغذیه خوب
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
بچه ها یه مشکلی واسم پیش اومده میشه نظراتونو بگین؟
من دکترمو با توجه به اینکه زیرمیزی نمیگیره انتخاب کردم ، چون واسم مهم بود
از خیلی از مریضاشم پرسیدم گفتن نگرفته
حالا امروز که میخواست بهم نامه بیمارستان بده یه شماره حساب داد گفت فلان مبلغ بزن بهش ، گفت چون بیمه تکمیلی نیستی به حساب خودم بریزی راحت ترم
بعدشم گفت تو نامه ات مینویسم از هزینه زایمانت کم شه این مبلغ ( میشه همچین چیزی؟ )
خیییلی اعصابم خرد شد اصلا هنگ کردم
حالا چیکار کنم؟ دکتر عوض کنم تو این وضعیت؟ یا پول بدم بهش ؟
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
بنسای اخه شماره حسابی هم که داده کلا به اسم یه نفر دیگه اس ، بیمارستانم که جواب نمیدن درست حسابی
فردا زنگ میزنم باز
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلام دوستان
میگم برنج و ماست و پنیر رو ک طبع سرد دارن چ مصلحی اضافه میکنید بهشون؟
ارسالها: 332
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,963 in 335 posts
تشکر Given: 1,004
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,963
رو ماست من نعناع و پونه میریزم پنیر رو هم با گردو میخورم
ارسالها: 65
موضوعها: 0
تشکر Received:
560 in 65 posts
تشکر Given: 1,051
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
560
بچه ها من باید هپارین بزنم یا تو شکم یا ران یا بازو
هر روز باید بزنم...دکترم گفت خودت یا شوهرت بزنه من بلد نیستم
خیلی ناراحت و نگرانم...