ارسالها: 189
موضوعها: 0
تشکر Received:
255 in 119 posts
تشکر Given: 181
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
294
بچه ها برای سرگیچه چه دکتری پیشنهاد می دید؟ حدودا 70 سالشون و به دکتر گوش و حلق و بینی، و داخلی مراجعه کردند از سرشون هم سی تی گرفتند. چشم پزشک هم رفتند ولی متاسفانه هیچ کدام نتونستند علت را مشخص کنند.
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۶/۲۰، ۱۲:۵۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۲۰، ۰۱:۱۰ عصر، توسط nona.)
لیدی اول چشم پزشک بینایی سنجی، آزمایش خون، بعد شنوایی سنجی و نوار گوش و مراجعه به متخصص گوش حلق بینی فلوشیپ گوش، اکی بود مغز و اعصاب سی تی مغز
قطعا یکی از اینهاست یا کروناست و علایم لانگ کوییده
معمولا این سن اگر کویید نگرفته باشن سندروم مینیره
سیما جان خدا بد نده چی شده گلم؟ کمکی ازم بر میاد؟
رخشید ent هر سه دانشگاه شه*ید بهشتی تهران و ایران قویه
نمیدونم برای چی میخوابی بری کلی گفتی خیلی، گوگل کن هیات علمی گروه گوش حلق بینی دانشگاه … لیست رو میاره رزومشونو وا کن ببین کدوم فلوشون به دردت میخوره بینی و سینوس، جراحی سر و گردن، گوش و …
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 1,437
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,178 in 511 posts
تشکر Given: 3,535
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
8,176
نونا جان،من هر وقت که فشارم رو چک کردم ۱۳،۱۴ بوده.امشبم۱۵.به نظرت خطرناکه؟چه دکتری برم برای چکاپ؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
سپی جان حتما تحت نظر باش
قبلش فعالیت نداشتی؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sepi
ارسالها: 1,437
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,178 in 511 posts
تشکر Given: 3,535
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
8,176
فعالیت خاصی نداشتم.
از شام سنگین ممکنه؟!
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
سوفی جون بله اومد هیچی نبود خداروشکر همون یه بار بود فقط ممنون عزیزم که به فکرم بودی
ببخشید الان دیدم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
نونا مرسی برای همسرم میخوام ببین من همسرم لارنژیت گرفته فوق لارنکس هم بردمش ولی کار خاصی نکرد و هیچ تغییری هم حاصل نشد باتوجه به اینکه سابقا سینوزیت هم داشته فکر کنم برم دنبال سینوس بهتره
الان خیلی اذیته خصوصا اینکه کارش بیشتر صحبت کردن هست یه سری ماساژ های لارنکس انجام میدیم ولی اثرشون خیلی کوتاهه...
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۶/۲۱، ۰۱:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۲۱، ۰۱:۳۵ عصر، توسط nona.)
سپی جان فشار بالایی حتما تحت نظر باش به داخلی خوبم بری خوبه قلبم بری خوبه
سیما جون خدارو شکر
رخشید جان به سر و گردن بیشتر میخوره کار همسرتون سینوسم اکی
بهت میگم هر دورو هرچند هرکدومشو بری چون تخصصشون گوش حلق بینیه اون یکی رو هم درمان میکنن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sepi، sims s، رخشید