۱۴۰۱/۹/۱، ۰۴:۲۹ عصر
چقدر خوشگلهههه منم باید برم کمی گیاه بگیرم
|
سبک زندگی مینیمال
|
|
۱۴۰۱/۹/۱، ۰۴:۲۹ عصر
چقدر خوشگلهههه منم باید برم کمی گیاه بگیرم
۱۴۰۱/۹/۱، ۱۱:۵۳ عصر
شیدا گل ناز برای داخل بالکن عالیه خیلی قشنگ میشه
۱۴۰۱/۹/۲، ۱۰:۳۸ صبح
شیدا جون قاشقی هم توی شرایط خیلی خوب گل میده ها، گلش شبیه یه بوته زرشکه اما قرمز و عنابی رنگه
... رخشید جون کار داره دیگه بچه به همه جی دست میزنه پسر من تا 7.8 ماهگی از. بغل گلدونام میخواستیم ردش کنیم کمین نیمرد تا رسید بهشون برگاشو بکنه الانم من گلادونام روی اپن گذاشتم کلا از دستش اما اتاق عمش روی زمینه ب ه باید تا مچ دستشو کنه و خاکشو بین انگشتاش تست کنه ... اره بچه ها کلا برگا مخصوصا دیفن باخیا و سانسوریا برای بچه سمیه من خیلی نراقبم و تند تند اگه دست بزنه با مایع میشورم ... صنوبری یه جا مینویسه و میگه آکلونما اما فکر کنم درستش آگلونما باشه خخخ بعد فیکوس درسته من اشتباه نوشتم عزیزم ![]() من هی میگم کی این پسر خان عقل رس تر بشه باز گلدونامو بچینم و توی خونه پخش کنم و بیشترشون کنم والا
پسر دو ساله من
۱۴۰۱/۹/۲، ۰۳:۲۷ عصر
وای من نمیدونستم سانسوریا سمیه خونه مادرشوهرم هست یکسره بچه ام چشمش دنبال اونه بره دست بزنه بهش
بگم جمعش کنن
پسر ۱۹ ماه ❤
۱۴۰۲/۳/۲۷، ۱۲:۳۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۳/۲۷، ۱۲:۳۲ عصر، توسط خانم فسقلی.)
![]() اون تاپیکی که عکس خونه هامون میذاشتیم حذف شده؟ این عکس آرشیوی هست مال چندماهه قبل الان خلوت تر شده خونه مون!
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند “آلبرت انیشتین” |