ارسالها: 1,002
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,452 in 741 posts
تشکر Given: 87
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
2,746
۱۴۰۱/۱۰/۲۳، ۰۳:۲۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۲۳، ۰۳:۲۷ صبح، توسط شیطون خانم.)
لیانه جان دنت خونگی میدی یا از بیرون میگیری ؟ اگر خونگی میشه طرز تهیه اش بگی. اگر هم بیرونی، ضرر نداره ؟ مثلا شکر زیاد و اینا ؟
البته فکر کنم ی بار لطف کردی طرز تهیه اش گفتی ولی یادم نیست
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۱۰/۲۳، ۰۱:۰۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۲۳، ۰۱:۱۵ عصر، توسط liyane.)
شيطون خانوم الان دنت بيرون ميدم
ولي قبلا كه فصل هلو بود خودم درست ميكردم
اخه خونگي هلو خيلي خوشمزه ست
آرد ذرت رو با شير سرد مخلوط ميكنيم
ميزاريم روي حرارت كره ميزنيم
مدام هم ميزنيم
ميوه پوره شده رو هم اضافه ميكنيم كه ميتونيم از بين اينا انتخاب كنيم( موز ، هلو، توت فرنگي)
اگر ميوه اي مثل توت فرنگي به ترشي ميزد ناچاريم شكر اضافه كنيم
وقتي با ميوه به قوام رسيد از حرارت برميداريم و يه قاشق خامه ميزنيم
ببين مال بيرون رو هر روز كه نميدم ولي هفته اي دوبار رو ميدم
و شايد يه سري مامانا با حرف من موافق نباشن ولي من دوست دارم بچه با طعم خوراكي هاي بيرون هم آشنا بشه چون يه موقع ميبيني بيروني ، يا خونه كسي هستي يا وقت نداري چيزي درست كني اونوقت دنت خيلي به كار مياد
هفته پيش عصرونه دنت بيسكوييتي رو با بيسكوييت خورد شده و موز مخلوط كردم و دادم به پسرم . مزه كيك ميداد
يا دنت وانيلي رو با موز و توت فرنگي قاطي كردم خيلي خوب شد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Targol، دانژه، شیدا
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
صبحانه نصف نان تست هفت غله + شیره انگور سفید و خامه
ناهار ماکارونی و زیتون
عصرانه دسر کدوحلوایی و گردو + سیب و موز و آووکادو
شام تهچین مرغ و اسفناج و کدوسبز
تنقلات رایس کیک ، پفک گربر
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، liyane، Rose
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
صبحانه پوچد اگ .سوسیس گریل شده . قارچ .نون جو دو سر
میان وعده خرما و گردو شکلاتی
ناهار سبزی پلو ماهی و میگو و زیتون
میان وعده آب پرتقال و نارنگی و انار .۳تا پاستیل .کشمش و بادام
شام رون مرغ بریون و سیب زمینی و هویج و بروکلی و ذرت
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
من واسه غذای سلین ضعف کردم
صبحانه نون پنیر گردو بعلاوه آبجوش و خرما
ناهار چلو جوجه با گوجه
شام احتمالا خورشت گوجه بادمجون
میانوعده هم پرتقال یا لیمو
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
یا ابرفرض من چرا تا حالا به این تاپیک سر نزده بودم!!!!
بابا بچه هاتون توی هتل 5 ستاره هستن انگار!!!!
خوشبحالشون

من اگه نهار غذای پر دردسر درست کنم یا کیک توی اون روز درست کنم، نهار و شام رو دیگه یه باره می پزم

چقدر زحمت می کشید!!!! خدا قوت بچه ها
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
صبحانه اوتمیل موز و پودر پسته
ناهار سوپ ..جو و گوجه و کینوا و مرغ و هویج و پیاز و سیب زمینی و آبلیمو و ادویه
و ک*ت*ل*ت
ظهر عجیب غذا رو دوس داشت و هم سوپ خورد تقریبا هم ک*ت*ل*ت خداروشکر
عصر آب جوش و شیره انگور و نصف بيسکوئيت ساقه طلایی
شام همون سوپ
قبل خواب هم دو قاشق مربا خوری پودر پسته
دخترم ۱۸ماهه شد
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
صبحانه: چای شیرین، پنیر و عسل و نون
میان وعده: کیک و اب انبه
ناهار: سرلاک پاکتی گندم یک دونه کامل
میان وعده: بیسکویت، اب پرتقال، دنت موزی، سرلاک حریره بادام ۹ قاشق غذاخوری
شام: ماهی، سیب زمینی سرخ کرده، برنج
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”