ارسالها: 189
موضوعها: 0
تشکر Received:
255 in 119 posts
تشکر Given: 181
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
294
نونا منم پلوپزم پارس خزر، تفلونش خیلی خوب نیست و باید حتما روغن بریزم وگرنه همش می چسبه.
چه جوری توش کته درست می کنید که ته دیگ هم می ده. ته دیگ نونی؟
ارسالها: 568
موضوعها: 0
تشکر Received:
735 in 260 posts
تشکر Given: 1,199
تاریخ عضویت: اسف ۱۴۰۰
اعتبار:
1,121
سلام دوستان، به نظرتون این منو مناسبه؟ مهمونام ۹ نفر هستن، سن شون هم بالاست
غذای اصلی چلوگوشت و زرشک پلو (برنج هر دو یکیه دیگه؟ درسته؟)
سوپ شیر و قارچ
کشک بادمجان
چاشنی هم سالاد و سبزی و ترشیجات
شما چه پیشنهادی دارید؟ منوی من کم نیست؟
چه کارهایی رو از این منو میتونم روز قبل انجام بدم؟
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۲۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۲۶ عصر، توسط Mari90.)
حامی جان منوی خوبیه
میتونی از روز قبل بادمجون ها را سرخ کنی
سوپ و سالاد و شستن سبزی شب قبل درست کن
و برنج و گوشت را روز مهمونی بپزی
کم هم نیست
سن بالا هستن زیاد غذا نمیخورن
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
ماری جون سالاد و سبزی پژمرده نمیشه از روز قبل؟
سوپ بد نمیشه از روز قبل؟
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۳۰ عصر، توسط youtab.)
بچه ها قرار بود ما این دوماد جدیدو عید یهو با یه تیر دونشون بزنیم و دعوت کنیم
نن چندبار به همسرم گفتم دعوت نمیکنی قبل عید گفت نه دیگه عیدم نزدیکه توهم سختته
حالا دیشب از غیب بهش الهام شده میگه اواخر ماه بگیم بیان یه بار یه بارم عید
وای من وا رفتم
خونم ترکیده و کلی کار دارهههه
غذا میگه برنج بذار کباب و جوجه میگیرم
حالا بهم بگین کنارش چی بذارم
سوپ، سالاد، ماست
از چه مدلایی به کباب و جوجه میاد
(اهل خوردن سالاد فصل هم اصلا نیستن)
اولین باره دلم مهمون نمیخواد
چرا میشه پخت گوشت رو هم شیدا

پسر دو ساله من