۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۶:۱۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۶:۱۲ عصر، توسط خانم فسقلی.)
(۱۴۰۱/۱۱/۹، ۰۶:۰۸ عصر)پری نوشته است: هلیا وقتی مریضه نباید واکسن بزنی حواست باشه
نه میذارم هفته بعدی
چون دوشنبه ها میزنن
سه شنبه فقط میبرمش هماهنگ کنم برای هفته بعدش بعد اونم مستقیم دکتر میبرمش صارم چکاپم بشه
مینو خیلی دست تنها سخت هست
مادر مریض بشه خونه فلج انگار
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)