امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبادل نظر در مورد خرید گوشی
#5
ندای اینستا دیدم پیج هایی که انجام میدن و خیلی ازش دارن میخرن
قیمتشم ۶۰ خرده ای

اطلاع نداری کی از این فلاکت در میایم رجیستری میشه؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط Rose - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۱۲:۳۴ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط freebird - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۱۲:۴۴ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط خانم فسقلی - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۴:۴۰ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط ندایا - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۴:۵۳ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط خانم فسقلی - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۴:۵۹ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط ندایا - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۵:۰۱ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط صنوبر۷۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۵:۵۲ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط Targol - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۵:۵۴ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط ندایا - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۶:۰۳ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط Almam - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷، ۰۶:۲۷ عصر
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط freebird - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸، ۰۱:۴۱ صبح
RE: تبادل نظر در مورد خرید گوشی - توسط Almam - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸، ۰۲:۰۶ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان