سلام مامانا
پسر من اومد خونه برفک دهان داشت، دکترش نیستاتین داد که دیروز تموم شد. گفت نسخه رو نیاز نیست تجدید کنید.
حالا دوباره امروز کمتر از قبل ولی برفک زده، نرماله؟
پسر من اومد خونه برفک دهان داشت، دکترش نیستاتین داد که دیروز تموم شد. گفت نسخه رو نیاز نیست تجدید کنید.
حالا دوباره امروز کمتر از قبل ولی برفک زده، نرماله؟


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)