۱۴۰۱/۱۱/۲۱، ۱۰:۲۰ عصر
منم همین مشکل دارم چون تعداد صفحات زیاد
یا باید تاپیک جدید زده بشه
یا موقع رفتن روی پست بزنی کنار اسم اخرین ارسال کننده که نره از وسط صفحه
یا باید تاپیک جدید زده بشه
یا موقع رفتن روی پست بزنی کنار اسم اخرین ارسال کننده که نره از وسط صفحه
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”

