۱۴۰۱/۱۱/۲۷، ۰۱:۱۵ عصر
وایی چقد شیرین و بامزن بچه هاتون
یوتاب ببخشید پسرتو تصور کردم نصف شب تو تاریکی با لبخندی بر لب دلم ضعف رفت
)
همچنین مادمازل وای خیلیی خوبه
یوتاب ببخشید پسرتو تصور کردم نصف شب تو تاریکی با لبخندی بر لب دلم ضعف رفت
) همچنین مادمازل وای خیلیی خوبه


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)