۱۴۰۱/۱۲/۱۰، ۰۲:۲۸ صبح
(۱۴۰۱/۱۲/۱۰، ۰۲:۱۱ صبح)(کژال) نوشته است: ااا. یوتاب اترک خیلی نزدیک مامانم ایناس. فردا میرم
ندا از خوشگلیش میخندی؟
پاک نکنی تا من ببینماااا
نه از مسخرگیش مثل این مرد بزرگا میشه
همشم پاش میکنه تو خونه
پسر ۱۹ ماه ❤
|
گپ و گفت مامانهای 1401
|