۱۴۰۱/۱۲/۱۸، ۱۲:۰۶ صبح
اره خیلی فهمیده ان طفلیا
ترگل دوغ هم بارها تلاش کردم ولی خب یه ماهی هست ارائه ندادم ببینم شاید الان که شیری وجود نداره شاید خورد
اره ترگل گفت پروفن قاعدتا میشه استا و ژلوفنم خورد مرسی
اتفاقا بن سای هم کفت
منم چند دقیقه پیش یه زلوفن خوردم منتظرم شش ساعت بگذره یکی دیگه بخورم دارم میمیرم تقریبا
ترگل دوغ هم بارها تلاش کردم ولی خب یه ماهی هست ارائه ندادم ببینم شاید الان که شیری وجود نداره شاید خورد
اره ترگل گفت پروفن قاعدتا میشه استا و ژلوفنم خورد مرسی
اتفاقا بن سای هم کفت
منم چند دقیقه پیش یه زلوفن خوردم منتظرم شش ساعت بگذره یکی دیگه بخورم دارم میمیرم تقریبا


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)