۱۴۰۲/۱/۸، ۰۹:۳۴ عصر
دنیا من که پسرم همسن شاهانه هنوز شروع نکردم، ان شالله بعد تعطیلات شروع میکنم. بنظر منم خیلی زیاده این حجم برای بچه پنج ماهه، بعدم یکهفته حریره دادی حجمشو زیاد نکن بنظرم برو روی مواد غذایی بعدی بصورت پوره، نه اینکه حجمو زیاد کنی در این حد که بچه طعمای مختلفو امتحان کنه مثل پوره هویج،کدو و یا سیب پخته و موز له شده..


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)