اره یوتاب باید سمت خودم باشه من دادمان شعبه شهرک رفتم که تعطیل بود سه بار رفتم هر یه بار تعطیل بود! دادمان سعبه سمت شما رو ندیدم
البته سمت شما هم میشه خونه خواهرم که مجرده اونجام به خوبی داره که من اگه دیر برسم خواهرم میتونه تحویلش بگیره.
کلا رفت و آمد من سمت شما زیاده میبینی که موی دخترمم اونجا کوتاه کردم
قربونت
البته سمت شما هم میشه خونه خواهرم که مجرده اونجام به خوبی داره که من اگه دیر برسم خواهرم میتونه تحویلش بگیره.
کلا رفت و آمد من سمت شما زیاده میبینی که موی دخترمم اونجا کوتاه کردم
قربونت


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)