ترگل غلط کردم گفتم از پیج دردونه خرید کن
انروز رسید
انگار خودش گوشه هونه نشسته با پارچه پیژامه دوخته لباسارو
زمین تا اسمون رنگ و جنس و دوختش با عکساش فرق داره
فردا میخوام زنگ بزنم مرجوع کنم
اگه نمرد ابروشو نیبرم کثتفتا رو
اون از جواب دادنشون که عین سگ میمونه این از لباساشون
ابروم رفت
کادو مثلا گرفته بودم برای این دوتا دختر خش ها
خش گفت اگه مرجوع نکرد بگو خواهرم پیجش بازه 2تا هم داره مخصوص کودکه میذاره پیجتو پدرتو در میاره
والا
1تومن خزید کردم ازش لعنتی رو
اخه 125 کا بود چه میدونستم اینجوری میشه که
نسیمه جون منم همون گن های کرم رنگ و کشی هست که با چسب بهم میرسن
از اونا داشتم و بستم
شاعت شنی واسه ادم عادیم له کنندس وای به حال زائو
انروز رسید
انگار خودش گوشه هونه نشسته با پارچه پیژامه دوخته لباسارو
زمین تا اسمون رنگ و جنس و دوختش با عکساش فرق داره
فردا میخوام زنگ بزنم مرجوع کنم
اگه نمرد ابروشو نیبرم کثتفتا رو
اون از جواب دادنشون که عین سگ میمونه این از لباساشون
ابروم رفت
کادو مثلا گرفته بودم برای این دوتا دختر خش ها
خش گفت اگه مرجوع نکرد بگو خواهرم پیجش بازه 2تا هم داره مخصوص کودکه میذاره پیجتو پدرتو در میاره
والا
1تومن خزید کردم ازش لعنتی رو
اخه 125 کا بود چه میدونستم اینجوری میشه که
نسیمه جون منم همون گن های کرم رنگ و کشی هست که با چسب بهم میرسن
از اونا داشتم و بستم
شاعت شنی واسه ادم عادیم له کنندس وای به حال زائو
پسر دو ساله من



![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)