امتیاز موضوع:
- 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
با این پارچه چی بدوزم؟
|
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received: 8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۲/۲/۱۰، ۰۸:۰۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۱۰، ۰۹:۵۹ عصر، توسط شیدا.)
(۱۴۰۲/۲/۱۰، ۰۳:۳۸ عصر)Almam نوشته است:
مری -___- گدا تشریف داره برا همون ! اینم میدونم چطوری آورده! هی گفته حیفه بعدشم گفته سگ خور بدم بره احتمال زیادش هم اینه که اصلا نخریده! مشش یا خشش آورده براش اینم دیده کمه گفته بدم به عروس! ۹۰ درصد این احتمال رو میدم!!!
مری ۳ سال پیش آورده
وای  )))))))
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam
|
| پیامهای داخل این موضوع |
RE: با این پارچه چی بدوزم؟ - توسط شیدا - ۱۴۰۲/۲/۱۰، ۰۸:۰۸ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان