۱۴۰۲/۲/۱۱، ۱۲:۵۵ عصر
مینو
) من واقعا دلم میخواد حرف بزنن. انقد یه وقتهایی که با زبون بی معنی یه چیزهایی به هم میگن و میخندن حسرت میخورم که کااااش الان حرف میزدید من کیف میکردم
) من واقعا دلم میخواد حرف بزنن. انقد یه وقتهایی که با زبون بی معنی یه چیزهایی به هم میگن و میخندن حسرت میخورم که کااااش الان حرف میزدید من کیف میکردم


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)