۱۴۰۲/۲/۲۴، ۱۱:۴۶ صبح
تینا جان انقدر ناراحت شدم بابت این موضوع نمیدونستم چی بنویسم
الهی بگردم برات
چقدر دژاوو قشنگ برات نوشت
فقط بدون تو مقصر نیستی و اصلا احساس عذاب وجدان نداشته باش و زوم نکن روی حرف ها.
الهی بگردم برات
چقدر دژاوو قشنگ برات نوشت
فقط بدون تو مقصر نیستی و اصلا احساس عذاب وجدان نداشته باش و زوم نکن روی حرف ها.
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)