امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی و تبادل نظر درباره ی دندانپزشکان
#13
کلینیک رایا
خیلی راضی بودم
منتها سرشون شلوغ دیر نوبت میدن ولی معطلی نداره تو کلینیک
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: معرفی و تبادل نظر درباره ی دندانپزشکان - توسط خانم فسقلی - ۱۴۰۲/۲/۲۶، ۰۸:۰۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان