۱۴۰۲/۲/۳۰، ۰۶:۵۲ عصر
(۱۴۰۲/۲/۳۰، ۰۶:۴۹ عصر)مینو نوشته است: سلین
منم همین مشکلو داشتم ولی چون یه تایمی رو خونه نیست اوضاع بهتر شده.
رز جان
چرا کم انرژی تر؟چرا حرف گوش کن تر نه؟یا بچه هایی که خودشون خودشونو سرگرم می کنن و ...
چون بحث انرژی و ذات بچه هم که بچه ی سختیه یا آسونیه، واقعا به نظرم مهمه... حرف گوش کن هم خب من خودم اعتقاد بهش ندارم راستش... به نظرم بچه نباید حرف گوش کن باشه
دوستم ندارم مجبورش کنم یا آمرانه باهاش برخورد کنم... همش میگم مگه چند ساله روی زمینه که من بخوام با خط کش خودم سانتش کنم... بچه ای هم که خودشو سرگرم کنه خب دیگه گلیست از گل های بهشت
مال ما خود سرگرم کن نیست، خود تخریبگره
بمب متحرک...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)