۱۴۰۴/۱۲/۳، ۰۴:۴۰ عصر
رز شما جارو رباتیک خریدی؟
منم واقعاً وقت جاروبرقی کشیدن ندارم کمرم درد میکنه
از طرفی دخترم ریخت و پاشش زیاد هست
تردید دارم توی خریدش
میگم بخرم مثل خیلی چیزا بلااستفاده بمونه
ولی خیلی میبینم تعریفش رو می کنند.
منم واقعاً وقت جاروبرقی کشیدن ندارم کمرم درد میکنه
از طرفی دخترم ریخت و پاشش زیاد هست
تردید دارم توی خریدش
میگم بخرم مثل خیلی چیزا بلااستفاده بمونه
ولی خیلی میبینم تعریفش رو می کنند.


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)