۱۴۰۴/۱۲/۵، ۰۷:۴۲ عصر
بله خانم فسقلی جان تقریبا 1.5 ساله که گرفتم، فوقققق العاده ازش راضی ام... یعنی می گم فقط یه نفر توی خونه حرفمو گوش میده اونم این بچه اس 
خیلی کار راه اندازه... یعنی اینقدر که از وقتم آزاد شده و از دغدغه ی فکریم آزاد شده هیچ کار وسیله ی دیگه ای اینطور کمک دست من نبوده (البته به جز تصفیه هوا که اونم همیشه روشنه و اونم واجبه توی این شرایط و بچه داشتن...)
در کل چیزیه که به همه توصیه می کنم و از خریدهاییه که ابدا تا حالا پشیمون نشدم... یعنی اگه همین الانم خراب بشه، من می گم اشکال نداره، به اندازه ای که براش خرج کرده بودیم، برامون کار کرده!!! من اگه می خواستم اینجوری که هر یه روز در میون یا هفته ای دو بار که روشنش می کنم، جاروبرقی روشن کنم، کلا جاروبرقی همیشه باید توی خونه پهن می بود و منم دیسک کمرم عود می کرد، زمانم هم تلف می شد فقط برای جارو کشیدن!!!!
جوجه جان شیائومی هست. اگه گوشی شیائومی باشه، برنامه هم داره و روی گوشی می شه از راه دور هم تنظیم کرد که کجا رو تمیز کنه یا نکنه و... طی هم می کشه... که من تا حالا از طی استفاده نکردم و همین جارو به شدت برام کافی بوده...

خیلی کار راه اندازه... یعنی اینقدر که از وقتم آزاد شده و از دغدغه ی فکریم آزاد شده هیچ کار وسیله ی دیگه ای اینطور کمک دست من نبوده (البته به جز تصفیه هوا که اونم همیشه روشنه و اونم واجبه توی این شرایط و بچه داشتن...)
در کل چیزیه که به همه توصیه می کنم و از خریدهاییه که ابدا تا حالا پشیمون نشدم... یعنی اگه همین الانم خراب بشه، من می گم اشکال نداره، به اندازه ای که براش خرج کرده بودیم، برامون کار کرده!!! من اگه می خواستم اینجوری که هر یه روز در میون یا هفته ای دو بار که روشنش می کنم، جاروبرقی روشن کنم، کلا جاروبرقی همیشه باید توی خونه پهن می بود و منم دیسک کمرم عود می کرد، زمانم هم تلف می شد فقط برای جارو کشیدن!!!!
جوجه جان شیائومی هست. اگه گوشی شیائومی باشه، برنامه هم داره و روی گوشی می شه از راه دور هم تنظیم کرد که کجا رو تمیز کنه یا نکنه و... طی هم می کشه... که من تا حالا از طی استفاده نکردم و همین جارو به شدت برام کافی بوده...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)