۱۴۰۵/۲/۵، ۰۸:۲۰ صبح
سلام
لطفا تاپیک زدن توسط کاربرارو باز بذارید
با توجه به اینکه دیگه ادمینی نداره سایت
حداقل ادمین جدید بیارید خیلی وقت از فعالیت مفید قدیمی ها گذشته
و امکان زدن تاپیک به کاربر براساس فعالیت بدید
ممنون
لطفا تاپیک زدن توسط کاربرارو باز بذارید
با توجه به اینکه دیگه ادمینی نداره سایت
حداقل ادمین جدید بیارید خیلی وقت از فعالیت مفید قدیمی ها گذشته
و امکان زدن تاپیک به کاربر براساس فعالیت بدید
ممنون

