۱۴۰۵/۲/۵، ۱۱:۵۹ صبح
سلام خانم فسقلی
سایت ادمین داره، ولی چون فعالیت خاصی در اون نیست، لزومی به ایجاد تاپیک برای هر سال هم نیست. مثلا برای هر سال تاپیک زده بشه که دو تا پیام توش باشه؟
اگه تاپیک علمی یا هنری مدنظرتونه بفرمایید من خودم می زنم عزیزم. ولی برای تاپیک هایی که سالانه هستن ولی مدتهاست توش پیام نبوده، لطفا اصرار نکنید که تاپیک زده بشه.
تاپیک های سالانه که فعالیت داشتن مثل اعتراف، تاپیک جدید می زنم.
اگه پیشنهادی برای تاپیک زدن دارید بفرمایید.
سایت ادمین داره، ولی چون فعالیت خاصی در اون نیست، لزومی به ایجاد تاپیک برای هر سال هم نیست. مثلا برای هر سال تاپیک زده بشه که دو تا پیام توش باشه؟
اگه تاپیک علمی یا هنری مدنظرتونه بفرمایید من خودم می زنم عزیزم. ولی برای تاپیک هایی که سالانه هستن ولی مدتهاست توش پیام نبوده، لطفا اصرار نکنید که تاپیک زده بشه.
تاپیک های سالانه که فعالیت داشتن مثل اعتراف، تاپیک جدید می زنم.
اگه پیشنهادی برای تاپیک زدن دارید بفرمایید.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم

