بعد از مدتها چند تا فیلم و سریال خوب که این مدت دیدم رو می خوام معرفی کنم... به نظرم شاید به درد کاهش تنش های این روزها بخوره Heart Heart Heart
Mayfair Witches
داستان یه دختر جراحه که به فرزندی گرفته شده و نمی دونه که از یه خانواده ی جادوگر میاد... اما یهو متوجه میشه که قدرت های ویژه ای داره و میره دنبال ریشه های خانوادگیش و طی این مسیر با کلی مسائل مختلف روبرو میشه...
به نظرم توی ژانر خودش خوب و جذاب ساخته شده بود و سرگرم کننده و هیجان انگیز بود، اونقدرا هم ترسناک نبود که بگم اعصاب خرد کنه... اصلا اعصاب خرد کن نبود. من رو جذب خودش نگه داشت.
Mayfair Witches
داستان یه دختر جراحه که به فرزندی گرفته شده و نمی دونه که از یه خانواده ی جادوگر میاد... اما یهو متوجه میشه که قدرت های ویژه ای داره و میره دنبال ریشه های خانوادگیش و طی این مسیر با کلی مسائل مختلف روبرو میشه...
به نظرم توی ژانر خودش خوب و جذاب ساخته شده بود و سرگرم کننده و هیجان انگیز بود، اونقدرا هم ترسناک نبود که بگم اعصاب خرد کنه... اصلا اعصاب خرد کن نبود. من رو جذب خودش نگه داشت.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)