۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۱:۰۸ صبح
سومین سریال هم خود سریال یلواستونه که توی عصر حاضره و چند نسل بعد از اسپین آف های قبلی رو روایت می کنه و داتون ها الان با مشکل نگهداری زمینشون درگیر هستن که هزینه ی زیادی براشون داره... با نوادگان سرخپوست ها هم درگیرن به نوعی... مشکلات حقوقی... مشکلات مالی... مشکلات عاطفی و خانوادگی... خیانت ها و مرگ ها... خیلی چیزا به هم پیچیده میشه...
اسم سریال: Yellowstone
اسم سریال: Yellowstone
![[تصویر: b9176_yellowstone-special-issue-tvgm-462x570.jpg]](https://cdn.imgurl.ir/uploads/b9176_yellowstone-special-issue-tvgm-462x570.jpg)
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم

