۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۴۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۵/۳/۱۲، ۰۲:۵۱ صبح، توسط خانم فسقلی.)
یکی بیاد به من مدیریت هزینه بده
درامد بالا
پس انداز صفر
تنها هنرم این بود ملک هامون نفروختم
یک کارخونه دارم احداث میکنم شهر خودمون طرح سردخانه و بسته بندی خرما
در صورتی درامد نجومی دارم
یک دپارتمان املاک هم دارم که میخوام تبدیلش کنم به هلدینگ
منتها انقدر بی برنامه پولا خرج میشه اعصابم بهم میریزه هربار بهش فکر میکنم
یک مشکل دیگه ام دارم
از اشپزی متنفرم
بیشتر از بیرون میخرم
خیلی هزینه میشه
درامد بالا
پس انداز صفر
تنها هنرم این بود ملک هامون نفروختم
یک کارخونه دارم احداث میکنم شهر خودمون طرح سردخانه و بسته بندی خرما
در صورتی درامد نجومی دارم
یک دپارتمان املاک هم دارم که میخوام تبدیلش کنم به هلدینگ
منتها انقدر بی برنامه پولا خرج میشه اعصابم بهم میریزه هربار بهش فکر میکنم
یک مشکل دیگه ام دارم
از اشپزی متنفرم
بیشتر از بیرون میخرم
خیلی هزینه میشه

