امتیاز موضوع:
- 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
بیاید باهم خونه مون رو تمیز کنیم
|
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received: 4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
artatam نوشته است:بچه ها وقتی بیش از یکبار لباسشویی رو روشن می کنین کجا لباس ها رو پهن می کنین ؟آخه این بند آپارتمانی ها مگه ظرفیت شون بیش از یک بار هست؟
مگه طناب نداری تو تراس?
|
| پیامهای داخل این موضوع |
RE: بیاید باهم خونه مون رو تمیز کنیم - توسط جوجه خوشگله - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸، ۰۱:۵۸ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: