(۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ۰۴:۴۷ عصر)سیما نوشته است: ما چرا سهام عدالت نداریم؟
سیماجون احتمالا اگه برای سما میریختن عدالت از بین میرفته. .

دیگه از اسمش که پیداست
کژال باید سهام عدالت داشته باشین قبلا زمان احمدی نژاد دولت به یه عده سهام داد. همسر منم نداره. اما من دارم
بلاخره گهی زین به پشت و گهی پشت به زین