۱۴۰۱/۲/۲۶، ۰۲:۱۶ عصر
من فقط وسط بدغذایی دخترم یه بیرون روی کم داشتم طفلی دوروزه بیرون روی داره دیشب بردیمش بیمارستان همون چیزایی که میدونستم دادن اors و پدی لاکت و زینک
اینم شانس من البته جمعه خودم یهمختصر شدم دخترم ولی از یکشنبه شد
اینم شانس من البته جمعه خودم یهمختصر شدم دخترم ولی از یکشنبه شد


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)