عزیییزم ندا لطف داری. من یه پسورد چپر چلاغ برای اکانتم گذاشتم و اصلا نه سایت رو باز کردم بعدش نه حتی اگه میومدم امکان ورود داشتم. اما مرسیی از مهربونیت
اوففف صنوبر نگم از حسسسابی بزرگ شدنشون
) وزنشون که همونه
) فقط یه ذره قد کشیدن
)
مرسی نسیمه جون❤️
اوففف صنوبر نگم از حسسسابی بزرگ شدنشون
) وزنشون که همونه
) فقط یه ذره قد کشیدن
)مرسی نسیمه جون❤️


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)