۱۴۰۱/۹/۲۶، ۰۱:۴۹ عصر
وای خدااااا من اینجور مواقع غم عالم میشینه رو دلم. یعنی قشنگ بچهها رو میسپرم همسرم میرم چند دقیقه تو اتاق گریه میکنم و برمیگردم. اون حس ذوق بعد اینکه غذاشو خورده و اون غمی که هر چی خورده بالا آورده خیلی بده
((((
((((


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)