ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
۱۴۰۱/۹/۲۹، ۰۲:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۹، ۰۳:۵۸ عصر، توسط 2015.)
من یه بار پارسال سوراخ کردم ولی گوش دخترم چرک کرد و خیلی اذیت شد مجبور شدم گوشواره سوزنی رو دربیارم که بعدشم سوراخش بسته شد..الانم انگار نه انگار که یه بار سوراخ کرده بوده،دیگه هم گفتم سوراخ نمیکنم تا خودش بزرگ بشه و تحمل کنه و بخواد.
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Rose، youtab