خدا منو ببخشه زینک رو با گریه کامل بچه یعنی وضع افتضاحا بهش دادم دیگه داروشه تا اخر هفته باید بخوره زیادم هست هر نوبت ده سی سی دیگه بچه قشنگ ضعف کرد از گریه
ترگل تو همه چی میتونی قاطی کنی من اکثرا دیدم رو ماست میریزن ندا جان هم گفت با چیزای سرد بهتر میشه
ترگل تو همه چی میتونی قاطی کنی من اکثرا دیدم رو ماست میریزن ندا جان هم گفت با چیزای سرد بهتر میشه


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)