الهی نونا جان خب الحمدلله رد شد دیگه شب سختش..دیگه هم همون درد و ترس از درد گرفتن پاش هست..
یوتاب جان من و ندا پسرامون باهمن.من ۲۰اسفند میشه۱۸ماه تمام.دقیقا موقع خونه تکونی ها...خخخ
یوتاب جان من و ندا پسرامون باهمن.من ۲۰اسفند میشه۱۸ماه تمام.دقیقا موقع خونه تکونی ها...خخخ
فاطمه هستم


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)