۱۴۰۱/۱۰/۱۲، ۱۰:۴۹ عصر
من از این گنای معمولیه کشی جسبی داشتم همونو بستم
وای اره ساغر برای درد عااالیه گن
من هی دور جون بچت میرفتم ان ای سیو از فرداش سوار و پیاده شدن ماشین فقط با گن خوب بود برام
وای اره ساغر برای درد عااالیه گن
من هی دور جون بچت میرفتم ان ای سیو از فرداش سوار و پیاده شدن ماشین فقط با گن خوب بود برام
پسر دو ساله من



![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)