۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۶:۵۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۶:۵۸ عصر، توسط شیطون خانم.)
نمیدونم عاطفه جواب میده یا نه. ی هفته تست کن ایشالاه که جواب بده. پسر من اگر سیر باشه موقع خوابیدن زیاد هم شیر نمیخوره فقط در حد آرامش ی کم میخوره میخوابه زود
نونا پسر من بخور نیست اما حجم غذاش هم اگر مریض نباشه و مشکل خاصی نداشته باشه خوبه. اما با این روش بهتر میخوابه وگرنه دیوانه کننده بیدار میشه
نونا پسر من بخور نیست اما حجم غذاش هم اگر مریض نباشه و مشکل خاصی نداشته باشه خوبه. اما با این روش بهتر میخوابه وگرنه دیوانه کننده بیدار میشه


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)