۱۴۰۱/۱۰/۱۴، ۰۱:۱۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۴، ۰۱:۱۶ صبح، توسط کتایون خانم ۲.)
لیانه جون خواهر من هم خیلی استرس واکسن ۱۸ ماهگی دخترشو داشت، یادمه می گفت براش راحت ترین واکسن بوده بدون هیچ تب و اذیتی
ایشاله گل پسرت خیلی راحت رد میکنه
ایشاله گل پسرت خیلی راحت رد میکنه


![[-]](http://khanumha.com/images/collapse.png)